Wybory w Skórzaku

REALIZACJA ZADANIA: "Szkolne wybory europejskie - RELACJA"

Dodano: 14.06.2024

0

0

W jaki sposób podzieliliście się zadaniami? Jakim wyzwaniom musieliście sprostać przed wyborami? Jak przygotowaliście miejsce do wyborów? [min. 500 znaków]

Przed wyborami powstał grupa zajmująca się przeprowadzeniem wyborów. Do naszych zadań należało: przygotowanie lokalu wyborczego, wywieszeniem plakatów, przygotowaniem kart do głosowania oraz list wyborców. Po wyborach zajęliśmy się liczeniem głosów. Zadania wykonywaliśmy całą grupą lub w kilka osób.

Opiszcie dzień wyborów, przebieg i liczenie głosów. W jaki sposób uczniowie i uczennice mogli głosować? Kiedy mogli głosować? [min. 300 znaków]

W przeddzień wyborów przygotowaliśmy lokal wyborczy, listy uczniów oraz karty do głosowania. W dniu wyborów ustaliliśmy podział zadań. W wyznaczonym czasie uczniowie mieli możliwość podejścia do lokalu wyborczego i oddania głosów. Po zakończonym głosowaniu policzyliśmy głosy, przygotowaliśmy protokół.

Jak zachęcaliście społeczność szkolną do aktywnego udziału? Jak społeczność szkolna reagowała na wydarzenie? [min. 100 znaków]

W okresie poprzedzającym wybory zostały przygotowana gazetka ścienna dotycząca wyborów oraz kompetencji Parlamentu Europejskiego. Dwie osoby przygotowały krótkie pogadanki w klasach na temat Parlamentu Europejskiego.

Co według Was wyszło dobrze? Z czego jesteście zadowoleni? Co Was najbardziej zaskoczyło? [min. 200 znaków]

Wybory przebiegły zgodnie z zasadami, uczniowie szkoły chętnie w nich uczestniczyli.

Co było najtrudniejsze? Co chcielibyście zmienić przy organizacji kolejnych wyborów? [min. 100 znaków]

Były to kolejne wybory organizowane przez grupę projektową. Wykorzystując wcześniejsze doświadczenia wydaje mam si, że zostały przeprowadzone tak jak planowaliśmy.


Podobało Ci się

Komentarze

Brak dodanych komentarzy.

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś