Lekcje o Unii Europejskiej
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
5Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
89Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Dwa scenariusze zostały zrealizowane w całości, jeden (z podręcznika KOSS), w większej części - trochę go zmodyfikowaliśmy odejmując kilka elementów ze względu na wolny czas pracy i trudności percepcyjne młodszych klas.
Większość uczniów była zaangażowana w realizację zadań z scenariuszy, aczkolwiek kilku młodszych bardzo niechętnie podeszło do perspektywy tego typu zajęć.
Chyba najbardziej wartościowe były zadania grupowe, w których mogli wspólnie wypracować rozwiązanie. Największe trudności sprawiło im zrozumienie niektórych pojęć używanych na zajęciach (zwłaszcza związanych z instytucjami UE)
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś