Ja - Europejczyk, Europejka
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
46Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze były realizowane na lekcji Wiedzy o społeczeństwie, a także na godzinach wychowawczych. Wszystkie lekcje odbyły się przed dniem szkolnych wyborów do europarlamentu. Nie dokonywaliśmy żadnych modyfikacji w scenariuszach. Uczniowie przeważnie byli zaangażowani w lekcje, zadawali pytania i dociekali jak funkcjonuje Unia Europejska, jej poszczególne organy, a także jakie korzyści jako uczniowie mają z przynależności Polski do Unii Europejskiej.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś