Sprawozdanie z przeprowadzonych lekcji - Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2024- Młodzi Głosują.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
26Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Lekcje przeprowadziłam wykorzystując niektóre elementy ze scenariuszy. Zmodyfikowałam je poprzez dodanie innych materiałów z mojej nauczycielskiej biblioteczki. Wynikało to z konieczności dostosowania treści do odbiorców. Wprowadziłam interaktywne ćwiczenia oraz krótkie filmiki- Po co nam Unia Europejska? Fundusze Europejskie - na co można wykorzystać? Uczniowie bardzo byli zaangażowani w proces lekcyjny- chętnie zabierali głos oraz twórczo pracowali w grupie i ten własnie element lekcji uważam za najbardziej wartościowy. Uczniowie mieli zastanowić się, a następnie napisać wniosek, celem pozyskania środków unijnych na realizację zadania, które przyczyniło by się do polepszenia życia w ich miejscowości. pomysły były bardzo twórcze. Nie zauważyłam,żeby jakiś element sprawił uczniom trudność.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś