Realizacja scenariuszy.
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
23Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane w całości - stąd 4 godziny, gdyż na lekcji "Ile wazy jeden głos?" uczniowie napotkali trudność z uzupełnieniem drzewa decyzyjnego i potrzebowali więcej czasu. Odbyła się dyskusja czy warto chodzić na głosowanie , po co, co to daje? Duże zainteresowanie również wzbudziła droga powstania Unii Europejskiej - do mapy UE również uczniowie szukali flag i stolic. Ogólnie wykorzystałam wszystkie metody i przykłady ze scenariuszy. Dzieciom spodobał się materiał dialogowy, prezentacja. Pracowali aktywnie, nie było problemu by działali w grupach. Trudność ze zrozumieniem mieli co do programów młodzieżowych, mogli skorzystać z telefonów by znaleźć więcej informacji na temat tych programów. Zaciekawił ich Erasmus - powiedziałam, że wiele szkół średnich bierze w nim udział i być może za niedługo z niego skorzystają.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś