VI Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja w Lublinie
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
5Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
95Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane niemal w całości. Dokonałam w nich tylko niewielkich modyfikacji. Lekcje przeprowadziłam w jednej klasie pierwszej oraz w dwóch klasach drugich. Uczennice i uczniowie, z którymi pracuję na co dzień, chętnie włączają się w dyskusję. Tym razem było podobnie i okazało się, że tematyka europejska nie jest im obca. Najbardziej wartościowe - co daje im młodym Unia Europejska. Najwięcej trudności sprawiła próba napisania petycji do Parlamentu Europejskiego.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś