Przeprowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
90Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Realizowałem scenariusze łącznie na 6 lekcjach. Odbyły się po 2 lekcje na temat poszczególnych scenariuszy.
Na lekcjach pt. Ile waży jeden głos. wykorzystałem wszystkie materiały pomocnicze, zwłaszcza materiał 1 i 2 cieszył się zainteresowaniem uczniów , Wykorzystałem do realizacji lekcji w pełni punkty scenariusza.
Na lekcjach - Co daje mi UE i jak to wykorzystać szczególnym zainteresowaniem cieszył się quiz. Wykorzystałem załączniki.
Na lekcjach - jak wpływać na Parlament Europejski uczyliśmy się przede wszystkim pisać przykładowe petycje do Parlamentu Europejskiego wykorzystując m.in. wiedzę z materiału pomocniczego .
Reasumując, lekcje były ciekawe, młodzież angażowała się w jej przeprowadzenie. Niektóre elementy lekcji w niektórych wypadkach, trzeba było dokończyć na następnej lekcji ( głównie
w tamacie dotyczącym petycji)
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś