MŁODZI GŁOSUJĄ W SP9 SIEDLCE
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
78ScenariuszJak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Scenariusze zostały zrealizowane częściowo, musiały ulec modyfikacji - dostosowaniu do możliwości poszczególnych klas. Są klasy, które pracują wolniej, a niektóre znacznie szybciej. Poddane zostały uproszczeniu i skróceniu. Uczniowie byli zaangażowaniu w lekcję, ale w niektórych klasach przy dużym wsparciu nauczyciela. Najbardziej wartościowe elementy to praca grupowa, a najbardziej stanowił ten element największą trudność, bo wymagał szczegółowego wyjasnienia.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś