Wybory szkolne
REALIZACJA ZADANIA: "Szkolne wybory europejskie - RELACJA"
W jaki sposób podzieliliście się zadaniami? Jakim wyzwaniom musieliście sprostać przed wyborami? Jak przygotowaliście miejsce do wyborów? [min. 500 znaków]
Przed wyborami podzieliliśmy zadania: po dwie osoby odpowiedzialne za przygotowanie świetlicy, przygotowanie list wyborców i kart do głosowania, przygotowanie harmonogramu. Rozwiesiliśmy plakaty w szkole z informacją o wyborach.
Opiszcie dzień wyborów, przebieg i liczenie głosów. W jaki sposób uczniowie i uczennice mogli głosować? Kiedy mogli głosować? [min. 300 znaków]
W dniu wyborów klasy były proszone o zejście na głosowanie, zgodnie z harmonogramem, aby uniknąć kolejek. Uczniowie, którzy chcieli głosować podpisywali się na liście wyborców i pobierali kartę do głosowania. Po głosowaniu wszystkich kas policzyliśmy głosy i uzupełniliśmy protokół.
Jak zachęcaliście społeczność szkolną do aktywnego udziału? Jak społeczność szkolna reagowała na wydarzenie? [min. 100 znaków]
Społeczność szkolna została poinformowana na stronie szkoły i przez plakaty.
Co według Was wyszło dobrze? Z czego jesteście zadowoleni? Co Was najbardziej zaskoczyło? [min. 200 znaków]
Wybory przebiegły sprawnie, w dobrej atmosferze.
Co było najtrudniejsze? Co chcielibyście zmienić przy organizacji kolejnych wyborów? [min. 100 znaków]
Najtrudniejsza jest debata, dlatego jej nie przeprowadziliśmy.
Informacje o projekcie "Młodzi głosują 2024" na Waszych stronach i w mediach
https://www.ekonomikzamosc.pl/2024/06/02/mlodzi-glosuja-2024-prawybory-szkolne-i-wyniki-konkursu/
https://www.ekonomikzamosc.pl/2024/05/27/mlodzi-glosuja-zapraszamy-do-udzialu-w-konkursie-o-unii-europejskiej-i-szkolnych-prawyborach/
Brak dodanych komentarzy.
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś