Lekcje o UNIII
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
8Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
94Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Ze względu na fakt, że moja szkoła jest nieduża postanowiłam zaangażować do udziału w wyborach uczniów klas 6. Zarówno kalsy 6 i 7 miały bardzo małą wiedzę na temat powstania UE, przyczyn i jej funkcjonowania. skupiłam się na rysie historycznym - pytaniu, dlaczego w ogóle ktoś wpadł na taki pomysł. Innym aspektem zajęć było zwróćenie uwagi na to, co zmieniło się w Polsce po wejsciu do UE - dla nich odległa perspektywa oraz jak dzisiaj można korzystać z obecności Unii. Dodatkowo brałam udziłał w szkoleniu Akademii Europejskiej i posiłkowałam się ich publikacją w której były aktulane pytania i odpowiedzi dotyczące UE.
Scenariusze były punktem wyjścia do rozmów i pytań.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś