Młodzi Głosują
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Ile waży jeden głos?
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
6Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
150Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Przed symulacją wyborów do Parlamentu UE przeprowadzone zostały w ramach lekcji HIT/ WOS zajęcia w oparciu o scenariusze. W zależności od klasy scenariusze były realizowane w całości lub częściowo. Uczniowie w większości byli zainteresowani i zaangażowani w działania na lekcji. Szczególnie ciekawy był scenariusz dot. Co nam daje Unia Europejska- zawierający takie kwestie jak projekty UE, Erasmus, wyjazdy czy staże w parlamencie. Tu wykazali się zwłaszcza uczniowie klasach starszych. Uczniom najłatwiej było pracować w grupie, najtrudniej formułować samodzielne wnioski zawłaszcza w pracy z tekstem.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś