Młodzież poznaje świat polityki.

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 27.05.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Ile waży jeden głos?
  • Jak wpływać na Parlament Europejski?
  • Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
3
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
42
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Scenariusze zostały zrealizowane w całości. Uczniowie wykazali duże zaangażowanie i aktywność w czasie zajęć, rozwijając swoje umiejętności analityczne, krytycznego myślenia oraz pracy zespołowej. Trzecioklasiści zainteresowani byli programami unijnymi skierowanymi do młodych obywateli. Szczególne wrażenie zrobił na uczniach projekt Discover UE, umożliwiający podróżowanie po Europie i poznawanie jej dorobku kulturalnego i historycznego. W przypadku młodszych klas otrzymane materiały pozwoliły na pogłębieni umiejętności pracy w małych zespołach i krytycznej analizy źródeł oraz pisania petycji.


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś