Lekcje edukacji obywatelskiej

REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"

Dodano: 13.06.2024

0

Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
  • Ile waży jeden głos?
  • Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
4
Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
80
Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]

Scenariusze zostały zrealizowane częściowo. Wprowadzono modyfikacje dotyczące zainteresowań uczniów, co pozwoliło lepiej dopasować treści do ich potrzeb i oczekiwań. Zmiany te koncentrowały się na roli uczniów oraz ich możliwości działania w Unii Europejskiej. Dzięki temu uczniowie mogli bardziej aktywnie uczestniczyć w zajęciach, co zwiększyło ich zaangażowanie i zrozumienie omawianych tematów. Modyfikacje te były niezbędne, aby scenariusze lepiej odpowiadały dynamicznie zmieniającym się zainteresowaniom młodzieży oraz aktualnym realiom społecznym i politycznym w UE. Największa trudnością dla uczniów i uczennic było zrozumienie zróżnicowania struktury władzy w Unii Europejskiej (Komisja Europejska, TSUE, Rada Europejska, Rada Europy).


Podobało Ci się

Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś