"Młodzi głosują - wybory europejskie 2024" PLO nr VIII w Opolu, sprawozdanie ze zrealizowanych lekcji
REALIZACJA ZADANIA: "Sprawozdanie ze zrealizowanych scenariuszy lekcji"
Zrealizowałam/zrealizowałem scenariusz(e):
- Jak wpływać na Parlament Europejski?
- Co daje mi Unia Europejska i jak to wykorzystać?
- Wspólna Europa - jak i po co (przykładowy scenariusz z podręcznika "KOSS")
Łącznie, ile godzin lekcyjnych zrealizowałaś/zrealizowałeś na podstawie scenariuszy "Młodzi głosują"?
18Ile uczennic i uczniów wzięło udział we wszystkich lekcjach z wykorzystaniem scenariuszy "Młodzi głosują"?
512Jak wyglądała realizacja scenariuszy? [min. 200 znaków]
Stworzyliśmy cztery trzyosobowe zespoły i zorganizowaliśmy zajęcia w każdej z 16 klas szkoły (1-3). Każda z grup miała dowolność w przygotowaniu swojego scenariusza. Bardzo pomocne były zaznaczone powyżej, ale dokonywaliśmy modyfikacji i wykorzystywaliśmy je częściowo. Korzystaliśmy też z plakatów CEO i materiałów filmowych:
- Czym są wybory europejskie i na jakich zasadach się odbywają? (europa.eu)
- https://elections.europa.eu/video/pl/?utm_campaign=240509_EUROPE_DAY&utm_source=PL_EUROPE_DAY&utm_medium=Email
oraz własnego filmiku, dzięki któremu odnieśliśmy sukces w konkursie "EUROSCOLA":
- https://www.youtube.com/watch?v=dWtHB_dwY6A
Oprócz tego przygotowaliśmy quiz na platformie Kahoot.
Uczennice i uczniowie szkoły aktywnie uczestniczyli w prowadzonych przez Nas zajęciach. Wydaje Nam się, że największe wrażenie robił film, w którym starsze osoby zachęcały swoich bliskich i wszystkich młodych do głosowania.
Podobało Ci się
Jeżeli uważasz, że relacja zawiera nieodpowiednie treści, zgłoś to administratorowi Zgłoś